Кошик
1762 отзыва
Сертифікована компанія Prom.ua
+380
68
945-23-58
+380
93
057-36-48
Сервісний центр Екран
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 дня після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Перед встановленням необхідно перевірити роботу екрану не знімаючи заводських плівок. Гарантія не розповсюджується на запчастини з ознаками встановлення (гнуті шлейфи, знята заводська плівка, зірвані пломби, сліди клею) та явними механічними пошкодженнями. НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ стирання штампів виробника та нанесення сторонніх надписів на запчастину Не намагайтесь самостійно встановлювати екранні запчастини якщо у вас відсутня відповідна кваліфікація. Робота по ремонту смартфонів потребує окрім специфічних навичок наявності спеціалізованого діагностичного обладнання. Неправильне встановлення може привезти до безповоротного псування запчастин. --ВАЖЛИВО!!! Відповідальність за збереження товару в дорозі несе транспортна компанія. В разі виявлення фізичного пошкодження товару Ви не  повинні забирати товар від перевізника, потрібно скласти відповідний акт про пошкодження, відмовитись від отримання посилки і повідомити відправника. В разі отримання пошкодженого товару від перевізника жодні претензії потім не приймаються

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.